Resetten !!! |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Gabri
Geplaatst op:
29-01-2021 15:33
Gabri
Geplaatst op:
29-01-2021 15:33
Wij hebben een Beko DIN 14210, als ik een programma wil starten(maakt niet uit welke van de vier) hoor je alleen gebrom. Vaatwasser pakt geen water. Ik heb alle tips over het reinigen van alle onderdelen en aan- en afvoerslangen al gedaan, probleem blijft. Restten helpt ook niet. Wat kan de storing zijn?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
01-02-2021 15:36
bennie
Geplaatst op:
01-02-2021 15:36
Als je er een emmer water in gooit, word het dan gelijk weggepompt?
Geplaatst door:
Karin
Geplaatst op:
05-07-2021 13:43
Karin
Geplaatst op:
05-07-2021 13:43
Hallo,
ik heb een beko DFN1423 als ik hem aanzet dan draait ie wel alleen doet hij verder niets. er een emmer water ingegooid en deze wordt netjes afgevoerd.start geen programma op maar blijft wel draaien.
Is ie nu stuk?
ik heb een beko DFN1423 als ik hem aanzet dan draait ie wel alleen doet hij verder niets. er een emmer water ingegooid en deze wordt netjes afgevoerd.start geen programma op maar blijft wel draaien.
Is ie nu stuk?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-07-2021 06:04
bennie
Geplaatst op:
06-07-2021 06:04
@karin
Ik denk dat je een lekkage hebt in de bak onder de vaatwasser.
De overstromingsbeveiliging is aangesproken, waardoor hij blijft afpompen.
Je zal er een zijkant of in sommige gevallen het voorplint er af moeten halen! En het water weghalen.
Eventuele lekkage oplossen en hij doet weer.
Ik denk dat je een lekkage hebt in de bak onder de vaatwasser.
De overstromingsbeveiliging is aangesproken, waardoor hij blijft afpompen.
Je zal er een zijkant of in sommige gevallen het voorplint er af moeten halen! En het water weghalen.
Eventuele lekkage oplossen en hij doet weer.
Geplaatst door:
Mees
Geplaatst op:
26-11-2021 11:56
Mees
Geplaatst op:
26-11-2021 11:56
Probleempje met de Sharpvaatwasser. Regelmatig blijft het reservoir van de pomp met water vol staan. Opdat moment slaat de vaatwasser niet meer aan. Als we de vaatwasser gevuld hebben is het reservoir nog leeg, maar daarna loop deze vol. Wat we doen is het reservoir leegmaken en dan resetten. Dan start hij weer. Maar als je dit regelmatig moet doen is dat niet ideaal. Is er een oplossing?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-12-2021 21:04
bennie
Geplaatst op:
06-12-2021 21:04
Blijft hij na een wasbeurt vol staan of loopt hij langzaam vol terwijl hij uitstaat?
Geplaatst door:
Joke Koolen
Geplaatst op:
16-01-2022 09:20
Joke Koolen
Geplaatst op:
16-01-2022 09:20
Hoi ik heb een Beko vaatwasser. Nu is er een elastiek losgegaan van de onderste sproeiarmen denk ik. Hoe los ik dit op?
Geplaatst door:
Zainab
Geplaatst op:
13-02-2022 19:23
Zainab
Geplaatst op:
13-02-2022 19:23
Ik heb net een nieuwe beko vaatwasser. Hij heeft 1x gedraaid, toen was ik vergeten de stop eruit te halen bij het afvoerputje. Daarna is het wat weggepompt.
Maar ik wilde hem vanmorgen weer aanzetten en ik zie alleen een rood streepje in beeld en het programma draait hij niet. Wel maakt ie geluid maar er loopt geen water in.
Hoe los ik dit op?
Maar ik wilde hem vanmorgen weer aanzetten en ik zie alleen een rood streepje in beeld en het programma draait hij niet. Wel maakt ie geluid maar er loopt geen water in.
Hoe los ik dit op?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
14-02-2022 19:06
bennie
Geplaatst op:
14-02-2022 19:06
@zainab.
Als je er een emmer water in gooit, word dat wel weggepompt?
Zo ja, dan is er water in de bak onder de vaatwasser gekomen.
Plint aan de voorkant er af halen en droog deppen met een spons.
Wel.de stekker uit het stopcontact halen voor je aan het werk gaat.
Als je er een emmer water in gooit, word dat wel weggepompt?
Zo ja, dan is er water in de bak onder de vaatwasser gekomen.
Plint aan de voorkant er af halen en droog deppen met een spons.
Wel.de stekker uit het stopcontact halen voor je aan het werk gaat.
Geplaatst door:
Marjo
Geplaatst op:
11-05-2022 08:21
Marjo
Geplaatst op:
11-05-2022 08:21
Wij hebben een Beko DIN 14210, als ik een programma wil starten(maakt niet uit welke van de vier) hoor je alleen gebrom. Vaatwasser pakt geen water. Ik heb alle tips over het reinigen van alle onderdelen en aan- en afvoerslangen al gedaan,ook emmer water erin deze voert hij wel af en probleem blijft. Resetten helpt ook niet. Wat kan de storing zijn?
Filteropties laden...