Whirlpool DWH B00 (Ikea) blijft piepen |
| Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
10-01-2026 21:05
Gewijzigd op:
10-01-2026 21:07
bennie
Geplaatst op:
10-01-2026 21:05
Gewijzigd op:
10-01-2026 21:07
@ maarten, mag ik de gegevens van het typeplaatje op de deurrand, en een precieze omschrijving van wat er gebeurt als hij in storing vliegt.
Hoe vaak piept hij en welke lampjes knipperen?
Hoe vaak piept hij en welke lampjes knipperen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Maarten
Geplaatst op:
24-01-2026 09:32
Maarten
Geplaatst op:
24-01-2026 09:32
Hi,
Dank voor je reactie.
Hij liep eerst een half uur nadat die ging piepen. Dan was het S knopje rood. Ook af en toe is het andere knopje rood, het zon knopje. Volgens mij heeft dat te maken met het zout en glansmiddel, wat is toegevoegd.
Echter nu branden er geen rode lampjes meer maar gaat die wel piepen na enkele minuten. Hij blijft eigenlijk oneindig piepen totdat we de deur opendoen.
Ik heb de bodemplaat al eerder drooggemaakt en het filter tweemaal losgekoppelt. Zijn er nog andere dingen die we kunnen proberen?
Dank.
Dank voor je reactie.
Hij liep eerst een half uur nadat die ging piepen. Dan was het S knopje rood. Ook af en toe is het andere knopje rood, het zon knopje. Volgens mij heeft dat te maken met het zout en glansmiddel, wat is toegevoegd.
Echter nu branden er geen rode lampjes meer maar gaat die wel piepen na enkele minuten. Hij blijft eigenlijk oneindig piepen totdat we de deur opendoen.
Ik heb de bodemplaat al eerder drooggemaakt en het filter tweemaal losgekoppelt. Zijn er nog andere dingen die we kunnen proberen?
Dank.
Geplaatst door:
Maarten
Geplaatst op:
24-01-2026 09:36
Maarten
Geplaatst op:
24-01-2026 09:36
Ik heb nog beide foto's hier toegevoegd als bijlage. van het model.
|
|
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)