Vaatwasser.nl / Forum / Miele G 1220 SC probleem / Reactie plaatsen
Vaatwasser
  • Forum
  • Onderdelen
  • Beste vaatwassers
  • Storingen
  • Monteur nodig?
  • Handleidingen
  • Monteur overzicht

Vaatwasser reparatie

Ontvang z.s.m. een vrijblijvende offerte van een erkend monteur!

Vaatwasser.nl / Forum / Miele G 1220 SC probleem / Reactie plaatsen

Reageren op forum topic

Topic
Hallo,
Bij de Miele vaatwasser G1220SC gaan bij het aanzetten alle programma contolelampjes branden samen met de TAB 2 in 1 en 3 in 1. De andere lampjes niet, dus de aan/uit, startuitstel en de wateraan/afvoer branden helemaal niet. Het toestel begint ook onmiddellijk water aan te voeren. Als je het toestel even laat aanstaan, dan stopt de water aanvoer en begint het water weg te pompen, dit laatste stopt niet meer, ongeacht hoe lang je het toestel laat aanstaan. Het is mogelijk om het toestel aan en uit te schakelen met de start/stop schakelaar, echter wanneer je het langere tijd hebt aan laten staan dan kan je het niet meer uitschakelen met deze schakelaar en kan je alleen nog de stekker uit trekken om het toestel uit te schakelen. Wel heb ik gemerkt dat er ergens een lek moet zijn wat er hoopt zich wat water op in de bodemplaat, hoewel ik op zicht en zelfs na het verwijderen van de bodemplaat niet kon ontdekken waar de lek dan wel zit. Mijn vermoeden is dan ook dat de lek er voor zorgt of gezorgd heeft dat een of ander electrisch sturingsonderdeel onderaan in het toestel nat is geworden waardoor het nu mogelijk volledig foute signalen uitstuurt waardoor alle programma lampjes gelijktijdig branden. Mogelijk helpt deze uitleg wat meer bij jullie beoordeling? Alvast bij voorbaat dank.
Niet invullen *
Topic Miele G 1220 SC probleem
Bericht
Stuur mij een e-mail als er een reactie word geplaatst.
Voeg foto's toe aan topic (optioneel)
Maximaal 5 foto's toevoegen. Alleen jpg en gif bestanden toegestaan

Bent u al geregistreerd? Klik hier
E-mailadres *
Naam *
Spam controle getal:
Hoeveel is drie plus twee
Antwoord:
  Bent u nog niet geregistreerd? Klik hier
E-mailadres *
Wachtwoord *

* veld is verplicht

Uw e-mailadres wordt niet getoond en wordt alleen gebruikt om reacties automatisch naar u toe te sturen.

Alle vragen en reviews worden door onze redactie bekeken. De redactie heeft het recht vragen of reviews te verwijderen bij ongepast of kwetsend taalgebruik en/of inhoud

Forum
Categorieën
Algemeen
Inbouwen & aansluiten
Kapot & repareren
Vaatwasser tips
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bauknecht storingen (8)