Vaatwasser.nl / Forum / Slechte service,Bosch creëert boze klan / Reactie plaatsen
Vaatwasser
  • Forum
  • Onderdelen
  • Beste vaatwassers
  • Storingen
  • Monteur nodig?
  • Handleidingen
  • Monteur overzicht
×

Vaatwasser reparatie

Ontvang z.s.m. een vrijblijvende offerte van een erkend monteur!

 

Vaatwasser.nl / Forum / Slechte service,Bosch creëert boze klan / Reactie plaatsen

Reageren op forum topic

Topic
Sinds 4 september 2017 (nu 1 december 2017) geeft Bosch vaatwasser storingsmelding. Apparaat is nog geen 1,5 jaar oud en valt binnen de garantie. Tot heden is er 4 keer een monteur langs geweest om de storing te verhelpen, steeds zonder resultaat. Niet dat het apparaat na bezoek monteur weer twee of drie weken functioneerde maar omdat 'we niet eerder ingepland konden worden', zodoende zat er elke keer drie-vier weken tijd tussen weer een bezoek van de Bosch-monteur met als resultaat een vaatwasser met nog steeds dezelfde sturingscode als 3 maanden geleden. Daar komt bij dat de wijze waarop Bosch de klachten afhandelt (denk aan wachttijden aan de telefoon, het feit dat ze het initiatief bij de klant leggen i.p.v. zelf klantgericht te willen werken en het gegeven dat je dus 4x een halve dag vrij moet nemen om de monteur binnen te laten) beneden alle peil is. Zonde dat Bosch zich niet realiseert dat bestaande klanten hun beste ambassadeurs zouden kunnen zijn. In dit geval - en na alle contacten die ik met Bosch heb gehad - kan ik alleen maar concluderen dat de klachtafhandeling en service van Bosch slecht is, niet van deze tijd en al helemaal niet klantgericht. Uw systeem creëert gefrustreerde klanten en die zijn slecht voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen.
Niet invullen *
Topic Slechte service,Bosch creëert boze klan
Bericht
Stuur mij een e-mail als er een reactie word geplaatst.
Voeg foto's toe aan topic (optioneel)
Maximaal 5 foto's toevoegen. Alleen jpg en gif bestanden toegestaan
 
  Bent u al geregistreerd? Klik hier
E-mailadres *
Naam *
Spam controle getal:
Hoeveel is negen min acht
Antwoord:
  Bent u nog niet geregistreerd? Klik hier
E-mailadres *
Wachtwoord *
 
 
* veld is verplicht
 

Uw e-mailadres wordt niet getoond en wordt alleen gebruikt om reacties automatisch naar u toe te sturen.

Alle vragen en reviews worden door onze redactie bekeken. De redactie heeft het recht vragen of reviews te verwijderen bij ongepast of kwetsend taalgebruik en/of inhoud

Forum
Categorieën
Algemeen
Inbouwen & aansluiten
Kapot & repareren
Vaatwasser tips
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bauknecht storingen (8)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Electrolux storingen (9)
Etna storingen (5)
Exquisit storingen (4)
Fagor storingen (8)
Gaggenau storingen (3)
Haier storingen (2)
Hotpoint Ariston storingen (9)
Ignis storingen (11)
Indesit storingen (5)
Koenic storingen (3)
Miele storingen (29)
Neff storingen (7)
Pelgrim storingen (6)
Proline storingen (1)
Samsung storingen (4)
Sharp storingen (2)
Siemens storingen (16)
Smeg storingen (6)
Whirlpool storingen (10)
Zanussi storingen (9)
Copyright Vaatwasser.nl | Disclaimer | Contact |