Reageren op forum topic
Topic |
Mijn 8 jaar oude Whirlpool ADG inbouwvaatwasser werd weinig gebruikt. (één ouder gezin) Hij functioneerde prima, maar plotseling: wel opstarten, maar na 1 minuut sloeg de aardlek eruit. Whirlpool gebeld. Monteur constateert binnen 7 minuten: motor doorgebrand. Rekent €106,- af en doet twee voorstellen: 1. nieuwe motor plaatsen: €355,- of veel verstandiger: 2. nieuwe Bauknecht aanschaffen: hij doet een aanbieding van €1100,- voor €735,- Alles zwart op wit gezet en hij gaf ons drie maanden bedenktijd.... Wij hebben een nieuwe Miele aangeschaft, omdat de monteur aangaf, dat de Bauknecht over 8 jaar hetzelfde zou kunnen vertonen als mijn Whirlpool. Bij de plaatsing van de Miele blijkt de motor helemaal niet doorgebrand. Slechts een netstroomfilter was doorgebrand. Kosten zouden €30,- à €40,- zijn geweest. Whirlpool aangeschreven en de constateringen en de voorstellen van de monteur laten zien. Zij wensen geen enkele vergoeding voor de miskleun van de monteur te vergoeden. Ze kennen geen geschillen- of arbitragecommissie, kortom: klant stik er maar in........... Wie heeft een oplossing voor de reactie van een dergelijk bedrijf als Whirlpool? Ik zie uw reacties tegemoet. Henk Schuster |
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)
Koenic storingen (3)
Miele storingen (29)
Neff storingen (7)
Sharp storingen (2)
Siemens storingen (16)
Smeg storingen (6)
Whirlpool storingen (10)